Numunesi olmayan bir sevgi yarattık damarlarımızdan süzdüğümüz sezgilerimizle. Alaşağı ettik bütün düşleri; imkânsız denilen ve hiçbir kelebeği incitmeyecek kadar narin dokundum kalbinin tozlarına. Seni hiçbir nefes aralığımda almadığım zevkten daha yüce sevdim ve hiçbir zaman silinmeyecek âşk romanlarının kutsal sayfalarındaki kadar derin düşüncelerim. Aşırı doz aşk bizim yaşadığımız; ne ben sensiz yapabilirim, ne de sen bana bağımlılığın olmadan.
Yorgun ellerimle verdim sana kalbime giden damarlarımı. Gözyaşı karışmadan yaşayalım kanımıza. Hücre çeperlerimiz sevişsin sana her dokunduğumda. Kan damlar gibi ter damlasın vücudumdan, yere serileyim yorgunluktan ve sürünerek geleyim yanına. Her satır aralığında nefesini duyayım.
Tüylerimi ürperten bir arpejsin aylarca, sonu olmayan bir minör yağmurunda düştün gözyaşlarıma. Her gün ve her saniye akarken yağmurlarım mazgallardan; kaybederim kendimi saçlarından savrulan o eşsiz notalarında.
Seni Seviyorum tüm zamanki âşklardan daha fazla.
Seni Seviyorum, çünkü tüm güzellikler senin gölgende.
İyi ki Varsın, çünkü her şey sen varken güzel.

