Olay 1 üniversitede profesör ve bir öğrenci arasında geçer.Öğrenci Yemekhanede boş yer bulamadıgı için profesörün yanına oturur.Profesör bu durumu kabullenemz ve çocuga “Öküzlerle kuşlar bir arada oturamaz” der.Öğrenci hiç bozuntuya vermeden “O zaman ben uçayım” diyerek kalkar.Profesör durumu içine sindiremeyince öğrencinin sınavdan kalması için elinden geleni yapar.Fakat öğrenci bütün soruları eksiksiz cevaplandırır.Bunun üzerine prof.sana bi soru soracam der çocuga”Yolda karsına 2 kese cıktı.birinde akıl birinde para var hangısını alırdın?Öğrenci “Parayıalırdım” deyince prof.”Ben akli alırdım” der.Öğrenci karsılık veririr:”Doğaldır,insan neye ihtiyaç duyarsa,onu alir”der.Çıldırmak üzere olan prof. sınav kagıdına büyük harflerle “ÖKÜZ” yazarak öğrenciye verir..Odadan cıkan öğrenci sonra gelip seslenır:”Hocam imzanızı atmıssınız ama notum nerede???”