Bu sabah sitemin istatistiklerine baktığımda Almanyanın en büyük Linux web sitesinin (Linux4all.Net) ana sayfasında önceden yazdığım bir yazının kaynak gösterilerek yayınlandığını gördüm. Bu durum beni gayet şaşırttı. İstatistiklerimi ülke bazında kontrol etmiyordum. Bu sabah bir araştırma yapayım dedim ve diğer istatistiklerde hoşuma gitti:

İmle Türk (Sosyal İmleme Sitesi) : Gta 4 için yaptığım tanıtım ve indirme linklerim imlenmiş ve 10 üzerinden toplam 7 puan alarak 131 gündür oylamaya sunuluymuş.

Özel Web Tasarım : Geçen ay 25375 ziyaretçisi olduğunu gördüğüm ve hiçbir yazarlığım bulunmadığı genel olarak ingilizce yayın yapan ama Türk adminlerininde olduğunu gördüğüm web sitesinde Microsoft ile ilgili yazdığım yazının yayınlanması güzel bir şey.

Bu arada Bildirgeç.org‘ ta yazarlığa başladım 1 ay olmuştur.

Sevgiyle kalın.

