Çizeri olduğum bobiler.org sitesinden komik yazılar aldım. Süperler.

– kizlar tuvalete giderken neden hep çantalarini da yanlarina alirlar? (SuluBoya sordu)
– tuvalete girip çantanin içine siçiyorlar.(insan)

– hayko cepkinin sesi kisilsa ne olur? (delykechy sordu)
– hayminakoyim cepkin olur. (rem)

-sirinler nasi çogalir?yoksa yoksa sirine…??? aaaa… (2kisilikçete sordu)
– yaaa.. iste hayat bu(mamu)

– alkol var mı gençler? (DimebaG sordu)
– yok memur bey hepsini içtik(sekko)

– google mi döver microsoft mu? (ir2 sordu)
– bobiler.org hepsinin eline verir(tremo)

– gel bana bazi bazi size neyi çagristiriyor? (nazli sordu)
– gelirsen ekime gelmessen s.kime(hip-pee)

– bir kilo demir mi agiridir, yoksa öbürünün ismi neydi? (pegmatit sordu)
– 1 kilo agir mi ki it herif, konustugu lafa bak.(pegmatit)

– bomba patladıktan sonra geriye kalan kablo parçalarını mı kesersin bomba imha ekibini mi? (pokerpoker sordu)
– çükümü keserim(ruhi_bey)

– ezogelin adlı çorbayı içerken köylü kızını düşlerdim hep,ya sen? (constantine sordu)
– ben daha normal bir çocukluk geçirdim.(yasemon)

-futbolculara olduğu gibi tiyatroculara da seyircisiz oynama cezası verilmeli mi? (ozan sordu)
– seyircinin yaptığı suçu seyirci cekmeli seyirciye oyuncusuz izleme cezası verilmeli(404)

– haydar dümen ile zekeriya beyaz arasındaki fark nedir? (chaos sordu)
– birinin saçı beyazdır diğerinin soyadı. birinin soyadı dümendir, diğerinin kendisi.(doubloon)

