Temmuz 2009


hediyre
Kasım 2008’den bu yana bilgilerimi paylaştığım bloğumda bu konuyu yayınlarken bugüne kadar 19,744 kişi yazılarımı okumuş. Günlük ortalama 130 ziyaretçiyi bulan ((her sabah bilgisayarı açtığında yeni birşey var mı diye kontrol edenler de var)) bloğumda siz ziyaretçilerim ile artık siber kanka olduk 😛

O yüzden kendi kendime dedim ki “günde onlarca tasarım yapıyorsun fakat wordpress sakinlerine grafik olarak bir kıyağını görmedik hakan beyyy!” 🙂 Yüzlerce kişinin msn’ini facebook’unu geri aldık saolsunlar çoğuyla kanka bile olduk ama 20.000’nci ziyaretçiye özel bir hediye vermek istiyorum.

kisi20.000’nci ziyaretçi bunu nasıl anlar? Yani 20.000’nci siteme giren kişi bunu nasıl anlar diye açarsam, yan tarafta gözüken gibi bölümde (sitenin sağ menüsünde alt taraflara doğru bir yerde) ziyaretçi sayısını takip ederek eğer 20.000 sayısını görüyorsa 🙂 hemen Klavyesinin tuşlarına baksın, Ok tuşlarının üzerinde bulunan Delete, Insert, Home gibi tuşlar var yaa; heh işte onun üstünde (laptop kullananlar sağına soluna baksın) Print Screen yada Prt Sc yazan tuşa basarak ekran görüntüsünü alsın. Sonra Photshop yada Paint’te boş bir sayfa açıp CTRL+V yada sağ tıklayıp Yapıştır tuşuna basaraktan görüntüyü alıp farklı kaydedip hakan@caddeizmir.net adresine göndererek benimle irtibata geçsin ve ona en kıyak tasarımı yapacağım.

İster sevgilisiyle, ister Gothic tasarım, İster Illustrasyon… Hangi tasarımı hayal ediyosa 1 gün içinde yapacağım. Hadi bakalım bol şans diyorum.
19.999 ve 20.001‘i gören kullanıcının çok içine oturduysa bu olay o da yapsın bu işlemi onada yapalım 🙂

Bol Şans. Saygılar Photoshop Expert Hakan Kurt 😀

Reklamlar

Can sıkıntısını gidermek için başvurulan yöntemlerden en iyisi belki de karikatürlere bakmaktır. Peki hiç karikatürleri hazırlayan taraf olmayı denediniz mi? Strip Generator sayesinde çok kısa sürelerde kendi karikatürlerinizi hazırlayabilirsiniz. Hem de ücretsiz. .

Yapmanız gereken tek şey, hazır karakter ve objelerden istediğinizi seçmek ve onları karikatür içerisine yerleştirmek. Kısa zaman içerisinde bir karikatür albümüne sahip olmanız mümkün.

Siteye girmek için: http://stripgenerator.com/

Ben Yaptım 🙂

karikatur

SeLamLar ufaktan başLayaLım.
İlk önce öğrenmeniz gereken Doğru boyutta döküman oLuşturmak ve renk düzenini doğru seçmek.
Photoshop CS3’te çaLışıyorum ben çoğu menü aynıdır zaten. Ve Türkçe dil yükLemeyin lütfen. İngilizce yani orjinal sürümünü kurun.
Photoshop’u çalıştırın ve CTRL+N tuşlarına basarak Yeni Belge Oluşturma Pananelini açın.

Yeni Belge Oluşturma

Yeni Belge Oluşturma

Şimdi işaretLediğim yerLerde ne yapmanız gerekiyor bahsedeceğim. (daha&helliip;)

KURS26 Temmuz Pazar’dan itibaren (Bugün Akşam gibi) Photoshop CS sürümLerine yöneLik özel bölüm açıp fotoğraflar ile açıklamalı olarak photoshop tasarımları yapıcam ve yorumlarınızı yanıtlıycam.
Photoshop’ları açıp beni izleyin.
Yoğun istek oLuyor ve herkes soruyor. Kolaydan zora doğru değil de karışık şekilde anlatacağım.
Hem tasarım yapıcaz Hemde : “Ctrl, Alt, -, +, X, V, S..” gibi kısayol tuşlarını nerede nasıl kullanacağımızı öğrenicez hep beraber 🙂
Siz de profesyonel olarak photoshop ile tasarım yapmayı öğreneceksiniz.

Demolarına kadar kusursuz bulduğum bir Müzik Peygamberi (Kendisine “İsa’nın Acı Çeken Versiyonu” diyor). Kendi samimi diliyle Müzik ve Nirvana grubu üzerine 2 güzel röportaj.

Röportaj No:1

– MTV Nirvana’nın bir metal grubu olduğunu düşünüyor .

Bu güzel işte, bırak öyle sansın salaklar. Headbanger’lara lafım yok fakat MTV’de kendimizi görmek tuhaf.

– Kirk Hammett büyük bir Nirvana hayranıymış!

Tam bir yağcı. Geçenlerde tanıştık ve çok iyi bir insan. Sub Pop, heavy metal ve gitarlar üzerine lafladık.

– Gitardan açılmışken ; kısa saplı olanları tercih ediyorsun galiba? (daha&helliip;)

Yazacağım bu konuyu okurken; ateist, müslüman, hristiyan, deist, materyalist ya da her ne inancınız var ise işte o tabularınızı cebinize koyarak okuyun.

Kader nedir? Yaratıcı bir güç var ve görünmez iplerimizi nereye çekerse oraya gidiyoruz? Derin mantık olarak bu mu? Dinlere göre bu. İnançların bazılarına göre ise kader var ama kendimiz şekil verebiliriz. Matrix’deki mavi-kırmızı hap olayı gibi.

Fakat benim anlatacağım bunlardan da farklı. Dedim ya tabularınızı cebinize koyun. Bu arada Umut Kaya çalıyor 🙂

Bir kaç yıldır ve bir kaç olay dizgileriyle karşıma çıkan bir şey var ama anlam veremiyorum. Mesela hayatımı olumsuz yönde değiştirecek bir kaç insanı düşünün. Hiç ummadığınız anda karşınıza çıkıyor.

Şöyle örnek veriyim..Bir gün sinemaya gidiyorsunuz tek başınıza kafanız dalgın. Film arasında tuvalette ilk okuldan beri haber alamadığınız ama o zamanlar çok sevdiğiniz bir arkadaşınız ile karşıılaşıp kucaklaşıyorsunuz felan. Lavabodan çıkıp sigara diplemeye giderken lavabonun önünde bekleyen sevgilisi ile tanıştırıyor sizi. (daha&helliip;)

Bu aralar google’da bir aksaklık var. İnternet’in devi olmayı başarmış ve işletim sistemi (Chrome OS) yapmaya başlamış bir büyük şirketin web sitesinin her gün açılamaması bizi de bunalttı!
Her gün bilindik
Safari can’t open the page.
Safari can’t open the page “http://www.google.com/”. The error was: “unknown error” (kCFErrorDomainWinSock:10054) Please choose Report Bugs to Apple from the Help menu, note the error number, and describe what you did before you saw this message.

hatası almaktan sıkıldık! Umuyorum google bu server hatalarını düzeltir de bize de eziyet vermez.

Edit: Facebook’da aynı dertten muzdarip. Kanser olacağız bir gün.