İki- Üç aydır test sürüşü yaptığım web sitem hakankurt.co.cc‘ye yeni Jquery Aplikasyonlar ve Ajax ile CSS özellikler ekledim. Daha güzel bir görünüm yarattım diye düşünüyorum.

hakankurt

Buraya Dikkat ! yazan bir bölüm var sağ üst köşede mesela. Tıkladığınızda X 1500 hızı ile kepenk sistemi gibi sayfanın ortasına kadar gelen paralel bir bölüm açılıyor. Web tasarım özellikleri ve kriterleri yazıyor. Güzel oldu ben beğendim. Yorumlar da olumlu geldi🙂

İnceleyin derim. İsteyen arkadaşlara kodları verebilirim. GNU geliştiricilerinden olduğum için her şeyin para olmadığını düşünüyorum !

Şimdi de iletişim bölümünde yayına sokmayı düşündüğüm; ‘online messenger” olayını geliştiriyorum. Kişiler benim onlien olup olmadığımı görebilecek ve anında iletişime girebilecekler. Fakat sadece grafik, network ve bilgisayar kurslarım ile, web tasarım hizmetleri için iletişim kuracağım.