Dünyanın en fazla fotoğraf paylaşımı yapılan web sitesine ben de yeni yeni fotolarımı koymaya başladım. Aşağıdaki fotoğrafı tıklayarak yada www.flickr.com/photos/denekhayat/ adresinden fotolarıma ulaşabilirsiniz.

ana

4 Yanıt to “FotoLarım”

  1. Sakin YILMAZ Says:

    hocam cok cok cok ama cok yardıma ihtiyacım var beni eklersen ve yardımcı olurdan inan cok sevinicem

  2. hakankurt Says:

    #sakin YILMAZ
    konuyu beLirtirseniz daha iyi oLur. çünkü öyLe sohbet edecek vaktim hiç oLmuyor. konuyu beLirtin gerekirse maiL yoLuyLa haberLeşiriz. Tanımadığım kişiLer msn’de ekLi deiL çünkü. ÖzeL yazışma adı üstünde. Konu nedir?

  3. sevi merve Says:

    ben yazdıklarınızı okudum ancak pek anladıgımı söyliyemicem😀 bana yol gösterirseniz cok sevinirim.bi erkek arkadaşımın msn ve facebooku elinden alındı.ben onları geri almak istiyorum.ancak hiç bişey anlamadım.ben sizden bana nereye ne yazacagımı adım adım ne yapmam gerektiğini yazmanızı istiyorum.biraz sizin için zahmetli olucak ama gerçekten kendim yapabilsem yapıcam.ama gercekten anlamadım.lütfen yardım edin..ve eger msn adresime yollarsanız daha cok sevinirim ii geceler

  4. hakankurt Says:

    #sevi merve
    üzgünüm nefes alacak zamanı zor buluyorum o kadar yoğunum ki :S yukarıda yazanları anlamadıysanız geçen terimleri googledan aratın ve öğrenmeye çalışın. ancak o zaman ne dediğimi tam kavrayabilirsin. zaten yeterince açık yazmaya çalıştımm.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s